Gestor nexo - Nowoczesny system zarządzania relacjami z klientami, organizujący pracę firmy

Najważniejsze możliwości Gestora nexo:

  • przechowywanie i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z uwzględnianiem danych istotnych dla CRM;
  •  ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych; 
  • definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów);
  •  wszechstronna obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie;
  •  przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo); 
  •  obsługa wielu walut na ofertach; planowanie i wykorzystywanie promocji; wysyłanie indywidualnych lub masowych wiadomości SMS (np. sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników); 
  •  planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami; 
  •  przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań; planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach; możliwość wymiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach, procesach ofertowych oraz zleceniach serwisowych; 
  •  dla zleceń serwisowych możliwość generowania automatycznych działań, powiadomień w formie wiadomości e-mail oraz SMS;
  •  ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. samochodów służbowych);
  • wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami; 
  •  łatwe zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez wbudowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP; 
  •  tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem autotekstów;
  •  narzędzia usprawniające obsługę e-maili, m.in. sprawdzanie poprawności pisowni (w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim), kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itp.;
  •  system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów; biblioteka załączników umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie pdf); 
  • oznaczanie obiektów flagami; możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej; 
  •  możliwość przeniesienia danych z Gestora GT.  

Opis programu Gestor nexo:

Gestor nexo jest oprogramowaniem wspierającym konstrukcję trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w jednostce. Za sprawą automatyzacji wielu operacji, zaoszczędza cenny czas, gwarantując wyższą wydajność i lepszą sprawność. 

Gestor nexo pozwala na m.in: ewidencjonowanie detalicznych danych klientów wraz z ich historią kontaktów, przedstawianie i negocjacje ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczych, wysyłkę maili za pośredntwem wbudowanego klienta pocztowego. Działa również w środowisku wewnątrzfirmowym, gospodarując i poprawiając pracę – umożliwia planować wykonanie zadań za razem z delegacją ich na personel, monitorowaniem postępów w wykonywanych działaniach, rezerwacji ogólnodostępnych zasobów w jednostce (np. pojazdy służbowe). 

 Specjalny moduł Zlecenia serwisowe organizuje zarządzanie serwisem, obsługę napraw i reklamacji. Wykorzystuje scenariusze obsługi klienta. Dzięki modułowi można szybko skontrolować ilość potrzebnych części, sprawdzić opłacalność danego zlecenia i mieć pod ręką powiązane z nim dokumenty. 

Gestor nexo jest częścią linii InsERT nexo. Ścisła integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji oraz łatwe przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.