Gestor nexo - Nowoczesny system zarządzania relacjami z klientami, organizujący pracę firmy
Najważniejsze możliwości Gestora nexo:
- przechowywanie i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie
danych klientów z uwzględnianiem danych istotnych dla CRM;
- ewidencjonowanie
historii kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego
udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych,
wystawionych dokumentów handlowych;
- definiowanie i
wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów);
- wszechstronna
obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego
procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie;
- przetwarzanie
ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na
Subiekta nexo);
- obsługa wielu
walut na ofertach;
planowanie i
wykorzystywanie promocji;
wysyłanie
indywidualnych lub masowych wiadomości SMS (np. sprzedażowych do
klientów, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do
pracowników);
- planowanie i
wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów,
listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych)
zarówno dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami;
- przypomnienia o
zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania
działań;
planowanie i
wykonywanie akcji automatycznych w działaniach;
możliwość
wymiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w
działaniach, procesach ofertowych oraz zleceniach serwisowych;
- dla zleceń
serwisowych możliwość generowania automatycznych działań,
powiadomień w formie wiadomości e-mail oraz SMS;
- ewidencjonowanie
i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. samochodów
służbowych);
- wielowidokowy
kalendarz z zaplanowanymi czynnościami;
- łatwe
zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez wbudowanego klienta
pocztowego obsługującego protokół IMAP;
- tworzenie
zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem autotekstów;
- narzędzia
usprawniające obsługę e-maili, m.in. sprawdzanie poprawności
pisowni (w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim),
kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itp.;
- system
raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów;
biblioteka
załączników umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików
(np. umów w formacie pdf);
- oznaczanie
obiektów flagami;
możliwość
pracy jedno- i wielostanowiskowej;
- możliwość przeniesienia danych z Gestora GT.
Opis programu Gestor nexo:
Gestor nexo jest oprogramowaniem wspierającym konstrukcję trwałych
relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w jednostce. Za sprawą automatyzacji wielu operacji, zaoszczędza cenny czas, gwarantując wyższą wydajność i lepszą sprawność.
Gestor nexo pozwala na m.in: ewidencjonowanie detalicznych danych klientów wraz z ich historią kontaktów, przedstawianie i
negocjacje ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy
zbiorczych, wysyłkę maili za pośredntwem wbudowanego klienta pocztowego.
Działa również w środowisku wewnątrzfirmowym, gospodarując i poprawiając pracę – umożliwia planować wykonanie zadań za razem z
delegacją ich na personel, monitorowaniem postępów w wykonywanych działaniach, rezerwacji ogólnodostępnych zasobów w jednostce (np. pojazdy
służbowe).
Specjalny moduł Zlecenia
serwisowe
organizuje zarządzanie serwisem, obsługę
napraw i reklamacji. Wykorzystuje scenariusze obsługi klienta.
Dzięki modułowi można szybko skontrolować ilość potrzebnych
części, sprawdzić opłacalność danego zlecenia i mieć pod ręką
powiązane z nim dokumenty.
Gestor nexo jest częścią linii InsERT nexo.
Ścisła integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i
asortymentu, cenników i promocji oraz łatwe przekształcanie ofert
w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.